Politica de retur

 Returul se inregistreaza pe site,prin formular si se asteapta datele, plus formularul care este necesar sa il adaugati in colet. 

Returnarea produselor

Conform legislației în vigoare, Cumpărătorul poate returna Produsele Vânzătorului în termen de 14 zile de la primirea Produselor, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG 34/2014 (costurile directe legate de returnarea Produselor), în baza unei notificări scrise prealabile adresate Vanzatorului. Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii Produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea funcţionării Produselor. Cumparatorul nu poate returna Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de el sau personalizate în mod clar.

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul în care acesta ți-a fost livrat. Tu vei plăti curierul cu care ne trimiți înapoi produsul returnat, iar noi îți vom înapoia contravaloarea produsului în termen de 15 zile lucrătoare de când acesta a ajuns la noi.

Produsele vor fi returnate în condiții bune, neutillizate, fără pete. Nu acceptăm retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi cele de lenjerie intimă sau costume de baie.

Nu acceptam spre retur produse care:

  • sunt trimise fara completarea prealabila a formularului de retur;
  • sunt trimise prin curier, prin cont colector, sau alte servicii similare ce implica plata cash din partea Prive la momentul livrarii;
  • nu sunt completate campurile aferente contului IBAN si a numelui detinatorului contului IBAN;
  • prezinta urme de purtare;
  • se incadreaza in categoria “lenjerie” sau “costume de baie”;
  • Conform OUG 34/2014, avem dreptul de a diminua valoarea unui produs în cazul în care acesta este returnat defect sau în cazul în care produsul a fost deteriorat sau utilizat în mod inadecvat de către client.
  • Aceasta înseamnă că, dacă un produs este returnat cu defecte sau deteriorări care au fost cauzate de utilizarea inadecvată a produsului, putem refuza să returnam întreaga sumă plătită sau putem returna doar o sumă mai mică, care să acopere valoarea pierderii suferite de Lolashop.ro

Pașii pe care trebuie să îi parcurgi pentru a returna un produs sunt următorii:

  1. Completezi formularul de retur disponibil in sectiunea politica de retur.
  2. Ambalezi produsul pentru a fi returnat;
  3. Trimiți coletul – expeditie standard (prin orice curierat rapid, dar nu Poșta Română) cu produsul returnat către:
  4. Lolashop.ro , Sos Pantelimon nr 300,et 5 ,camera 10 Bucuresti 0768317402 cu formularul primit pe mail,adaugat in colet.
  5. Te rugam sa te asiguri ca numele expeditorului AWB-ului corespunde cu cel completat in formularul de retur
  6. Plata se va efectua prin virament bancar in contul IBAN mentionat in formularul adaugat in colet,in termen de maxim 15 zile lucratoare din momentul in care coletul ajunge la noi

Dacă un produs achiziționat nu ți se potrivește ca măsură, îl poți schimba cu același produs cu măsura potrivită sau cu alt produs în maxim 14 zile calendaristice de la momentul în care acesta ți-a fost livrat. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi. Dupa ce completezi cererea, trimite coletul catre noi ,cu produsul pe care doresti sa le schimbi către: Lolashop.ro Sos Pantelimon nr 300,et 5 ,camera 10 Bucuresti 0768317402 si formularul primit pe mail,adaugat in colet. Dupa ce coletul ajunge la noi si produsul este verificat, noi trimitem produsul pe care doresti la schimb catre tine.

Va aducem la cunostiinta ca daca ati beneficiat de oferta cu cadou transport gratuit la comenzi peste 350lei si prin retur,suma produselor pastrate nu mai este in oferta,se va opri si costul transportului.

 Pentru orice alte nelamuriri va stam la dispozitie: lolashop.ro@gmail.com

 

DEFECTE SAU PROBLEME

Va rugam să verificați imediat ce primiti comanda si sa ne contactați imediat, daca un produs este defect sau a-ti primit un produs gresit, asa putem sa evaluam problema si sa o rezolvam.Daca depasiti cele 14 zile de retur,nu mai putem schimba produsul.De asemenea nu il spalati/folositi inainte sa verificati.

 

DATE PERSONALE

DATE COMANDA

DATE RETURNARE